با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

روشن: چرا مجیدی قاسمی نژاد ۳۵ ساله را خرید؟| سجادی راه سلطانی فر را نرود

  • کد خبر: ۸۱۲۰۷
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
روشن: چرا مجیدی قاسمی نژاد ۳۵ ساله را خرید؟| سجادی راه سلطانی فر را نرود
حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال از جذب برخی بازیکنان استقلال توسط فرهاد مجیدی گله دارد. او مجیدی را در نقل و انتقالات پیش فصل ناکام می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره خرید‌های این باشگاه توسط فرهاد مجیدی به صراحت می‌گوید: «خرید‌هایی که مجیدی انجام داده، هرگز خوب نبوده است. او بازیکنانی را به خدمت گرفته که بعید است دراستقلال جواب مثبت دهند. به جز حسین زاده که در بازی با الهلال عربستان تا حدی بازیکنی مستعدی نشان داد، دیگر خرید‌ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و من شنیدم درتمرینات نیز بازیکنان جدید چندان با کیفیت نیستند.» 

روشن نسبت به خرید امین قاسمی نژاد هم ایراد گرفته است: «نمی‌دانم چرا مجیدی دست گذاشته روی بازیکن ۳۵ ساله. قاسمی نژاد خرید خوبی نبود. تازه اگر هم خرید خوبی بود مجیدی او را در بازی با الهلال عربستان روی نیمکت نشاند تا مشخص شود که اعتقادی به این بازیکن ندارد. مجیدی با خریدهایش برای استقلال مشکل ساز خواهد شد و امیدوارم مدیریت جدید تیم را با جذب برخی بازیکنان جدید تقویت کند تا کار از دست خارج نشود.»

روشن در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد که دست‌های پشت پرده دراستقلال وجود دارد: «من صد در صد به این نتیجه رسیدم که دست‌های پشت پرده در استقلال وجود دارد و عده‌ای خون این باشگاه مردمی را در شیشه کرده‌اند. امیدوارم که دست سراین تیم مردمی بردارند.»

روشن درباره اینکه چه کسی بهتر است دراین برهه مدیرعامل استقلال شود، گفت: «ما با وزیر جلسه خواهیم داشت و نظر خودمان را اعلام خواهیم کرد. وزیر باید به نظر مردم احترام بگذارد. کسی را باید انتخاب کند که مردم دوستش داشته باشند. امیدوارم راه وزیر قبل را نرود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->